Senin, 09 November 2015

Sarcoidosis - The Best Pemulihan Semulajadi Untuk sarcoidosis dan ILD lain yang

Sarcoidosis - The Best Pemulihan Semulajadi Untuk sarcoidosis dan ILD lain yang

Pemulihan semula jadi & Treatment Sarcoidosis:

Selepas beberapa tahun rawatan perubatan bagi limfa Sarcoidosis suami saya & saya mendapati 3 ubat semula jadi untuk Sarcoidosis yang menghalangnya dalam pengampunan selama dua tahun. Faktor-faktor utama untuk mengambil kira dengan Sarcoidosis dan banyak penyakit autoimun yang lain adalah ketidakseimbangan sistem imun & keradangan. Tekanan oksidatif didapati penyebab Sarcoidosis dan lain-lain ILD dalam 26 kajian perubatan yang berbeza diterbitkan; jadi mari kita melihat beberapa cara untuk mengubah tekanan oksidatif, keradangan yang lebih rendah dan mengimbangi sistem imun dengan pemakanan penjanaan semula dan bukannya ubat-ubatan farmaseutikal & mendapatkan tubuh anda di atas jalan untuk penyembuhan!

3 Pemulihan Semulajadi Untuk Rawatan Sarcoidosis:

1. Spektrum luas Antioksidan: makan pelangi buah-buahan dan sayur-sayuran. Buah-buahan mentah dan sayur-sayuran yang tinggi dengan antioksidan yang melawan pengoksidaan. Mereka adalah ubat yang sangat baik semula jadi untuk Sarcoidosis menyediakan enzim hidup yang keseimbangan sistem penghadaman (di mana 70-80% daripada sistem imun anda adalah), keradangan anda yang lebih rendah & meningkatkan sistem imun.

Antara yang paling kuat ubat semula jadi untuk Sarcoidosis adalah quercetin (dijumpai dalam epal & bawang), resveratrol (terdapat dalam kulit anggur merah anggur, kacang tanah & Knotweed Jepun) & kunyit (rempah yang digunakan untuk memasak). Jack mula mengambil satu tambahan dengan semua ini dan kira-kira 40 bahan-bahan semulajadi yang lebih kuat untuk menterbalikkan tanda-tanda beliau Sarcoidosis.

Sarcoidosis adalah pembentukan granuloma, ketumbuhan bukan kanser sel bermutasi yang boleh terbentuk di dalam mana-mana sistem dalam badan. Sel-sel bermutasi menjadi cacat & mula mencuri elektron daripada sel-sel yang sihat. Ini tindak balas rantai tidak rosak sehingga antioksidan datang bersama-sama dan memberikan sel kita elektron untuk menghentikan proses dan memulakan pembaikan.

2. Knock Out Keradangan: Ibu Alam Best Anti-radang adalah nutrien semulajadi yang terdapat dalam rumpai laut coklat, dipanggil Fucoidan. Nutrien ini adalah polisakarida benar-benar menakjubkan. Dalam ujian klinikal ia meningkatkan sistem imun dengan sebanyak 400% dalam hanya 12 hari. Ini satu nutrien adalah penting untuk pemulihan suami saya. Dalam masa 3 minggu kesakitannya, vertigo dan keradangan adalah nyata kurang. Saya mempunyai beberapa pelanggan menggunakan ubat semulajadi ini untuk sarcoidosis, setakat ini mereka melaporkan kesakitan yang kurang (pasangan walaupun NO sakit), keradangan kurang, mudah bernafas, tiada kekejangan, lebih banyak tenaga, kurang batuk, bronkitis tidak lebih kronik.

3. Tingkatkan Sistem Imun Anda: Fucoidan, seperti yang saya katakan di atas, adalah penggalak imun yang terbaik. Bilakah datang untuk berlawan Sarcoidosis anda perlu ingat bahawa ini adalah penyakit autoimun. Merawat simptom tidak akan menyembuhkan penyakit. Jadi mengimbangi, meningkatkan & membina sistem imun akan berbalik banyak, jika tidak semua gejala Sarcoidosis. Terdapat banyak ubat semula jadi untuk rawatan Sarcoidosis tetapi satu lagi yang juga membantu secara semula jadi meningkatkan sistem imun adalah bunga lawang. Tamiflu berasal dari Star Anise (ia adalah begitu kuat syarikat-syarikat farmaseutikal disintesis ke dalam ubat mereka boleh menetapkan dan membuat kekayaan).

Apabila sistem imun mula menyerang dirinya ada sesuatu yang majorly salah dan kebanyakan masa 1 penyakit autoimun akan membawa kepada beberapa orang lain. Ramai orang yang Sarcoid juga mempunyai diabetes, arthritis, lupus, CFS, dan lain-lain dan lain-lain Kita mesti merawat punca dan bukannya memberikan nama dan menulis preskripsi seumur hidup.

Dengan penyakit autoimun sistem imun kita sendiri telah menghidupkan kita - oleh itu, kita perlu mengawal selia, pembaikan dan menjana semula sistem imun yang sihat bahawa kerosakan pembaikan dan bukannya sebab-sebab itu. Berjuta-juta sel cacat akan menyebabkan tumor atau kelompok sel bermutasi dan radang, sekali gus Sarcoidosis. Untuk mengetahui lebih lanjut dan mendapatkan testimoni daripada pelanggan tentang makanan tambahan yang paling berkesan dan ubat semula jadi untuk Sarcoidosis hubungi saya atau pergi ke Rawatan Sarcoidosis. Suami saya telah pengampunan selama 24 bulan. Mendengar cerita beliau dan juga lain-lain lagi & mengetahui lebih lanjut mengenai penyembuhan Sarcoidosis secara semula jadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar