Senin, 09 November 2015

Poster kiropraktik, Carta dan Wall Art

Poster kiropraktik, Carta dan Wall Art

Menggunakan poster kiropraktik dan carta dengan betul boleh membantu mengatasi salah satu cabaran terbesar yang dihadapi oleh chiropractor hari ini: menjelaskan apa yang membuatkan berbeza kiropraktik dari perubatan. Kiropraktor, yang kurang berkesan pada ini, sering melakukan expanses luas kosong dinding atau lebih teruk lagi, membazirkan harta berharga sebenar dengan seni impresionis, gambar yang tidak relevan atau debu-mengumpul barangan lain.

Jika anda chiropractor dan anda serius untuk berkomunikasi prinsip kiropraktik, anda mesti bertindak lebih perkataan yang dituturkan dan gunakan betul persekitaran pejabat anda. Ini bermakna memilih dan menggunakan poster kiropraktik dan carta dinding dengan bijak.

Jika anda tidak akan membuat carta kiropraktik anda sendiri dan poster, anda akan melihat kepada tiga atau empat pembekal utama dalam ruang poster kiropraktik. Menggali lebih dalam dan anda akan melihat bahawa seni dinding kiropraktik datang dalam dua perisa utama, klinikal dan konsep.

Carta Chiropractic klinikal

Ini adalah carta anatomi yang menghiasi dinding bilik peperiksaan banyak. Yang paling biasa ialah carta dinding individu untuk sistem utama badan. Di pejabat kiropraktik, ini secara amnya akan menjadi sistem rangka, sistem otot dan sistem saraf. Jenis-jenis carta telah menjadi hampir komoditi dalam profesion ini, yang boleh didapati di kedai-kedai buku kolej dan syarikat-syarikat bekalan perubatan dalam talian.

Poster Chiropractic Conceptual

Adakah anda pernah mendengar pepatah lama bahawa gambar bernilai seribu perkataan? Itulah apa yang di tempat kerja di sini. Poster konsep membantu pesakit menyambung kepada prinsip-prinsip yang lebih luas kiropraktik. Mungkin ia adalah klasik, di atas-bawah-dalam-out "chiroism," atau asas kepada falsafah kiropraktik tentang mencari untuk punca dan bukannya merawat gejala. Poster konsep cenderung untuk menggunakan sedikit perkataan, tetapi menampilkan imej-imej menarik yang melakukan kebanyakan mengangkat berat metafora.

Menyampaikan Poster Chiropractic anda

Ringkasnya, jika anda menghargai maklumat (dan poster itu sendiri) yang cukup untuk meletakkannya di dinding anda, ia perlu dibingkaikan. Ia adalah menakjubkan berapa ramai ahli tulang mencacatkan poster mereka dengan empat pushpins dan mempertimbangkan pekerjaan yang dilakukan. Yang terhasil kolej asrama melihat bukan sahaja merendahkan mesej, tetapi juga mendedahkan seni dinding anda untuk minyak jari dari menyentuh sekali-sekala, dan pelunturan yang tidak dilindungi daripada sinaran ultraungu dari matahari. Jika anda serius untuk pesakit yang mengambil mesej poster anda serius, anda perlu melabur dalam rangka yang betul (di belakang kaca). Bukan sahaja poster anda bertahan lebih lama, mereka akan kelihatan lebih baik.

Berputar Poster Chiropractic anda

Dalam terlalu banyak amalan kiropraktik, poster dinding dan carta berada di tempat yang sama pada hari ini kerana mereka tahun lalu apabila mereka mula-mula meletakkan. Bukan sahaja ahli tulang mengabaikan mereka, pesakit menjadi buta kepada mereka juga. Sebaliknya, ini "seni kiropraktik" menjadi sebahagian daripada bunyi latar belakang dan pada dasarnya menjadi tidak kelihatan.

Jika anda serius untuk memberi inspirasi pesakit untuk menerima pakai sistem kepercayaan baru, anda akan mahu untuk berputar poster anda secara tetap. Mungkin pada hari pertama setiap bulan, bergerak satu poster konsep anda dari satu bilik menyesuaikan yang lain. Bersara beberapa. Memulihkan beberapa yang lain. Dalam erti kata lain, membuat amalan anda menyejukkan mata yang sentiasa berubah, dengan setiap poster menjadi "gangguan corak," mendapat perhatian dan menghasilkan komen pesakit dan soalan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar