Senin, 09 November 2015

Mengambil Apple Cider Cuka Dengan Baking Soda

Mengambil Apple Cider Cuka Dengan Baking Soda

Apple cider cuka (ACV) sudah lama dikenali sebagai ubat-semua. Cara biasa untuk mengambil ia adalah untuk meletakkan satu atau dua sudu dalam segelas air, dan hanya meminumnya. Orang kata untuk minum pada waktu pagi atau semasa perut kosong, tetapi tidak semua orang mengatakan ini.

Walau bagaimanapun, perlu diingat bahawa ACV adalah minuman berasid. Satu idea yang baru yang datang adalah untuk menambah baking soda untuk minuman ACV untuk meneutralkan asid kepada pH 7. Sebabnya adalah bahawa asid dalam cuka sider epal boleh buruk bagi enamel gigi anda, dan kedua, badan anda adalah akan meneutralkan asid anyways. Ini membawa sehingga titik diet yang beralkali. Keutamaan pengamal perubatan alternatif mempunyai adalah untuk makan makanan yang membakar menjadi sesuatu yang beralkali. Tidak semua orang menerima teori ini walaupun.

Jadi persoalan utama: Apakah minum cuka epal dengan cara ini sebagai sihat sebagai cara yang asal? Orang-orang yang datang dengan idea baking soda seolah-olah berfikir demikian. Mereka mengatakan bahawa ia tidak pH epal cider cuka yang merupakan bahagian yang baik, bukan bahan-bahan lain. Jika badan anda akan menukar asid ke dalam sesuatu yang neutral, mengapa tidak hanya melakukan kerja untuk badan?

Jika anda mahu pergi laluan ini, bermula dengan menambah 1/2 sudu teh baking soda segar untuk minuman ACV anda. Berhati-hati kerana ini akan mendapat berbuih. Menariknya, terdapat kajian saintifik ke atas atlet mempunyai sedikit baking soda sebelum acara untuk meningkatkan prestasi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar