Senin, 09 November 2015

Reiki dan Cinta: Bagaimana Reiki Boleh Bantu Anda Cari Day This Love Valentine

Reiki dan Cinta: Bagaimana Reiki Boleh Bantu Anda Cari Day This Love Valentine

Menimbang membeli bunga anda sendiri tahun ini? Atau mungkin anda sedang memikirkan kembali pada Hari Valentine lain apabila anda berada dalam hubungan yang wujud tidak lagi. Apa sahaja yang anda lakukan ini Valentine, jika anda tidak mempunyai hubungan, atau berada dalam hubungan yang seolah-olah telah kehilangan semangat itu, Reiki boleh membantu.

Ramai pengamal Reiki, jika anda bertanya kepada mereka, akan mengatakan bahawa Reiki adalah cinta tanpa syarat dan tidak bahawa apa yang kita semua mahu? Jenis hubungan di mana rakan kongsi kami tidak menghukum kita, di mana kita merasa dapat dibuka sepenuhnya dan percaya, yakin bahawa rakan kongsi kami adores kita, meletakkan kami pertama sentiasa dan tidak akan melakukan apa-apa untuk mencederakan kita.

Masalahnya ialah, ramai daripada kita membawa banyak bagasi daripada perkahwinan sebelum ini ke dalam yang seterusnya bahawa sama ada kita tergoda untuk menyerah sepenuhnya atau, sebelum kita memulakan hubungan baru, kami yakin bahawa yang seterusnya akan berubah seperti semua yang lain. Ia boleh menjadi sangat menarik hanya untuk membuat keputusan untuk tinggal bersendirian dengan kucing.

Ia adalah kebimbangan ini dan sikap negatif yang boleh membuktikan untuk menjadi penghalang utama dalam cara hubungan yang berjaya. Penyelidikan mengenai kesan-kesan Reiki menunjukkan bahawa ia adalah sangat berguna dalam mengurangkan kebimbangan dan kemurungan. Selanjutnya, kita mempunyai bukti anekdot bahawa Reiki membantu untuk membersihkan diri mana-mana beg lama kita membawa daripada hubungan lama, membantu menjelaskan yang baru, mengukuhkan yang sedia ada dan, jika perlu, membantu membawa hubungan yang tidak berfungsi untuk menutup positif.

Bagaimana Reiki mungkin cookies?

Selepas beberapa rawatan Reiki - sama ada pada diri mereka sendiri atau dari seorang pengamal - orang mendapati bahawa tahap kebimbangan mereka mengurangkan dan mereka mula berasa lebih positif tentang diri mereka dan kehidupan mereka. Sebagai penerimaan mereka terhadap diri mereka dan kehidupan mereka tumbuh, mereka tidak boleh membantu tetapi menjadi lebih bahagia. Kerana mereka menjadi lebih bahagia, mereka menjadi lebih menarik. Kerana mereka menjadi lebih menarik, bakal pasangan yang sesuai perasan mereka lebih cenderung untuk tertarik kepada mereka. Tiba-tiba, mereka tidak hanya dalam permintaan lagi, tetapi dicari.

Jika kami tidak menerima siapa kita, rahsia percaya bahawa mesti ada sesuatu yang tidak kena dengan kami kerana kami tidak menemui "yang" lagi, atau kepercayaan negatif global yang bermula dengan "semua manusia ...." atau "semua wanita ..." ia tidak menghairankan bahawa hubungan kita adalah kurang daripada yang ideal.

Ia adalah apabila kita menerima diri kita sepenuhnya kerana kami adalah bahawa orang lain yang mahu menerima kita tanpa syarat mula memasuki kehidupan kita. Tidak kira bagaimana mungkin ia seolah-olah, Reiki boleh membawa kita ke tempat yang emosi di mana ia adalah OK untuk menjadi kita. Apabila kami tiba di sana, kami mula mencari orang yang bersetuju dengan kita.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar