Senin, 09 November 2015

Apa Deodorant Stops Berpeluh?

Apa Deodorant Stops Berpeluh?

Jika anda membaca artikel ini, anda mungkin tertanya-tanya apa deodoran berhenti berpeluh. Jika anda mengalami masalah peluh berlebihan maka anda akan menyedari rasa malu masalah ini boleh membawa dan ia boleh menjejaskan semua aspek kehidupan anda. Masalah peluh berlebihan boleh menjejaskan kerja anda, kerjaya dan hubungan peribadi. Di samping itu ia boleh memberi kesan negatif kepada keyakinan dan harga diri.

Hasil daripada di atas, adalah penting untuk mengetahui bagaimana untuk menyembuhkan masalah peluh berlebihan, walaupun terdapat pelbagai rawatan yang ada, ramai orang tertanya-tanya apa deodoran berhenti berpeluh.

Saya pernah mengalami masalah peluh berlebihan di tangan saya, ketiak dan kaki saya. Saya telah mencuba pelbagai deodoran yang berbeza dalam usaha untuk mencuba dan mengubati masalah ini, kebanyakan deodoran standard yang boleh didapati di pasar raya itu tidak berkesan dalam merawat masalah saya, walaupun mereka tidak perlu lagi ambil bau yang tidak menyenangkan buat sementara waktu, saya masih mengalami tompok peluh dan deodoran ini tidak memberikan saya dengan penyelesaian kekal kepada masalah ini.

Saya mendapati bahawa deodoran dalam bentuk roll on dengan lebih berkesan kerana ia membuatkan kulit saya kering dan menghalang tompok peluh daripada terbentuk.

Saya juga cuba Mitchum deodoran yang sangat berkesan dalam menghentikan peluh berlebihan selama kira-kira 36 jam, tetapi sekali lagi deodoran ini hanya memberikan saya satu penyelesaian sementara.

Saya mendapati bahawa deodoran yang terbaik untuk berhenti berpeluh adalah antiperspirant, ini biasanya boleh didapati dalam ahli kimia tempatan anda dan daripada semua deodoran saya cuba, ini adalah yang paling berkesan.

Saya akhirnya dapat menghapuskan masalah peluh berlebihan melalui menggunakan remedi rumah semula jadi, ini boleh menyediakan anda dengan penyelesaian kekal kepada masalah peluh berlebihan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar