Senin, 09 November 2015

Feng Shui dan Sakit: Bagaimana Feng Shui Boleh Membantu Anda Dengan Kawalan Sakit dan Pelepasan Sakit

Feng Shui dan Sakit: Bagaimana Feng Shui Boleh Membantu Anda Dengan Kawalan Sakit dan Pelepasan Sakit

Melegakan kesakitan dengan menggunakan Feng Shui adalah, diakui, sedikit regangan. Walau bagaimanapun, Feng Shui benar-benar boleh membantu untuk menyokong tindakan yang lain-lain bentuk kawalan kesakitan.

Apabila pengamal Feng Shui menggunakan kompas untuk membina "Flying Star" carta rumah anda, dia boleh menemui pelbagai petunjuk kesihatan dan kesejahteraan, kedua-dua positif dan negatif. Dengan mengurangkan kesan negatif daripada indikator ini dan mengaktifkan petunjuk positif, Feng Shui boleh digunakan untuk menyokong secara halus kesihatan dan mengurangkan masa pemulihan. Di mana keputusan sakit daripada kemalangan, penyakit atau pembedahan, Feng Shui boleh membantu untuk mengurangkan kemungkinan berulang.

Tidak mungkin kerana ia mungkin kelihatan, carta Flying Star boleh menunjukkan kemungkinan sakit gigi, tulang yang patah, yang serius - penyakit, kemalangan dengan kereta dan dengan jatuh, kecederaan pada kaki, lengan dan kepala dan banyak kesihatan yang besar lagi - dan tidak begitu serius syarat-syarat yang berkaitan. Ia juga boleh menunjukkan sehingga bagaimana kesihatan pelbagai ahli keluarga akan terjejas dengan tinggal atau bekerja dalam ruang tertentu. Seorang pengamal mahir umumnya dapat menentukan hari dan juga jam kemalangan khususnya yang berkaitan dengan ahli keluarga tertentu.

Sukar untuk percaya? Pertimbangkan kes sebuah rumah di Barat Utara England di mana setiap kali keluarga bergerak, anak sulung akan tidak lama lagi selepas mempunyai kemalangan yang mengakibatkan patah kaki. Dari masa ke masa, anak tertua tidak hanya mempunyai satu kemalangan kepada kakinya, tetapi beberapa. Healing telah berlarutan dan sukar dan tidak lebih awal adalah dia lebih satu kecederaan, maka tidak akan menjadi satu lagi. Dalam rumah itu, terdapat satu trend masa kini yang melibatkan anak dan kaki, dengan petunjuk yang berbeza kekuatan yang berbeza yang datang dari masa ke masa.

Nasib baik, dalam Feng Shui, terdapat aplikasi untuk itu. Dengan menggunakan aplikasi ("mengubati") bahawa petunjuk tertentu telah dikurangkan dan kita mampu untuk menyokong kesihatan dan kesejahteraan pada amnya dengan melaksanakan beberapa mudah, perubahan tidak mengganggu.

Dengan keadaan sakit kronik, secara umumnya terdapat petunjuk yang unsur-unsur yang terjejas dan bagaimana, yang boleh dikurangkan atau dihapuskan, mewujudkan ruang untuk sembuh dengan rawatan perubatan yang betul.

Dengan mendedahkan maklumat mengenai kesihatan dan kesejahteraan secara amnya, pengamal Feng Shui boleh, dengan bantuan carta Flying Star, sangat membantu dalam menyokong kesihatan setiap ahli keluarga dengan mengurangkan trend ke arah kesihatan dan menyokong golongan ke arah kesihatan yang baik. Di samping itu, Feng Shui boleh membantu untuk mewujudkan suasana di mana melegakan kesakitan dan mengawal kesakitan boleh menjadi yang paling berkesan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar