Senin, 09 November 2015

Pemulihan Herba dan Tambahan Asli

Pemulihan Herba dan Tambahan Asli

Alam telah dikurniakan khazanah dalam bentuk herba India. India telah dicampur ideal ilmu Ayurveda purba dengan teknik penyelidikan dan pengesahan saintifik moden untuk produk herba untuk setanding dengan perubatan moden. Ayurveda, sains India purba hidup, telah menggunakan sumber-sumber herba seperti ekstrak botani akar, batang, daun, buah-buahan, bunga dan kulit untuk penyembuhan yang berkesan sejak zaman berzaman. Produk-produk ini semula jadi dilahirkan dengan matlamat tunggal untuk menyediakan pengguna alternatif semula jadi lagi berkuasa untuk besar-besaran, kosmetik kimia sintetik. The kosmetik semulajadi yang diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan, akar, herba dan mineral. Produk-produk ini herba diperbuat daripada sumber-sumber alam semula jadi yang meningkatkan kecantikan seseorang individu.

Produk-produk kosmetik semulajadi seperti Lass Glow Pack - Terapi Muka, Bonheur Jasmine Keju Soap (semula jadi Sabun buatan tangan), Almond kunyit Losyen Pelembap (semula jadi Penjagaan Badan), Payudara Asli Firming Cream, Minyak Urut, Rose Madu Gliserin Soap dengan kelopak dan banyak lebih banyak produk yang terdapat di pasaran. Produk herba tidak memudaratkan kulit dan mereka juga berkesan dalam merawat penyakit kulit. Kebanyakan orang-orang yang menggunakan produk penjagaan kulit semula jadi, secara amnya membuat produk mereka sendiri di rumah daripada berlaku secara semulajadi bahan-bahan.

Lass Glow Pack - Therapy Muka direka khusus untuk menyuburkan, melembutkan, hidrat dan mengurangkan tanda-tanda penuaan untuk semua jenis kulit. Lass Glow Pack - Therapy Muka menggunakan produk anti-penuaan yang terkenal dengan sifat pembaharuan sel dan kesan anti-oksidan yang akan meningkatkan semangat anda dan akan memberikan kulit yang kelihatan lebih muda. Lass Glow Pack - Therapy Muka terbukti menunjukkan peningkatan yang ketara dan boleh diukur dalam keadaan kulit dalam masa beberapa hari penggunaan. Terapi ini memberikan kesihatan dalaman dan suasa luar untuk kulit.

Bonheur Jasmine Keju Soap (Sabun buatan tangan asli) membuang toksin dan bau badan dan menjaga yang lain masalah kulit luar. Bau bersih segar menyegarkan Jasmine dan Keju tenaga minda dan jiwa semasa ia berbuih selesa perlahan-lahan mengelupas dan membersihkan badan. Bonheur Jasmine Keju Soap (Sabun buatan tangan asli) menjadikan kulit kelihatan lebih muda dan sihat, mencerahkan warna kulit dan memberikan seri. Bonheur Jasmine Keju Soap (Sabun buatan tangan asli) dibuat dengan minyak semula jadi yang mempunyai kandungan gliserin yang tinggi, Aloe Vera dan Shea Butter.

Almond kunyit Losyen Pelembap mengembalikan keseimbangan kulit semula jadi. Ia melindungi kulit daripada matahari, angin dan pencemaran. Formula yang cepat menyerap membantu mencegah dan melindungi kulit kering, meninggalkan ia lebih lembut, licin dan secara semula jadi sihat. Almond kunyit Losyen Pelembap (semula jadi Penjagaan Badan) membersih, menyuburkan dan merawat kulit anda dan membantu untuk melindungi badan daripada pencemaran dan kotoran. Almond kunyit Losyen Pelembap (semula jadi Penjagaan Badan) adalah satu cara melicinkan untuk menambah kelembapan yang hilang. Ia menyuburkan dan melembapkan badan dan meninggalkan lapisan perlindungan pada permukaan badan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar