Senin, 09 November 2015

Mencegah Penuaan dan Dapatkan Muda Dengan Orthomolekul Perubatan

Mencegah Penuaan dan Dapatkan Muda Dengan Orthomolekul Perubatan

Mengelakkan otak penuaan pra-matang dengan asid amino biasa adalah asas bagi Orthomolekul Perubatan. Dos besar protein secara semula jadi yang dikenali sebagai asid amino boleh membaiki ketidakseimbangan dalam otak dan membaiki kerosakan itu. Asid amino adalah berpatutan dan digunakan dalam dos terapeutik lebih besar daripada orang-orang tahap yang biasanya ditemui dalam makanan. Konsep perubatan Orthomolekul adalah berdasarkan kepada penggunaan dos yang sangat besar vitamin, mineral, asid amino, atau ekstrak botani untuk pembaikan sel dan peningkatan aktiviti otak yang normal.

Quantum Orthomolekul Perubatan difahamkan melegakan tekanan dan senaman harian adalah alat yang sangat baik dalam peperangan menentang penuaan. Senaman ringan setiap hari akan menjaga otak anda dari penuaan dan meningkatkan saiz bahagian penting dalam otak anda bagi kebanyakan orang. Meningkatkan saiz hippocampus anda dengan senaman yang telah ditunjukkan melalui penyelidikan. Kami juga memberi tumpuan kepada anti-penuaan melalui melindungi panjang telomere anda.

Syarikat perlu melaksanakan gimnasium dan program latihan untuk pekerja mereka dan mengakui bahawa mereka mendapat manfaat daripada prestasi mental yang lebih baik daripada pekerja mereka. Masa yang optimum adalah kira-kira satu jam sehari untuk prestasi mental yang lebih baik dan kesihatan yang optimum. Ini perlu dimasukkan ke dalam suatu gaya hidup diet kesihatan. Penurunan berat badan atau berat badan yang normal adalah amat penting untuk lanjutan hidup dan fungsi otak yang baik. Diet yang tinggi lemak sangat tidak baik untuk kesihatan otak. Struktur diet anda seperti berada di lemak hidrogenasi dan tepu. Termasuk pelbagai kemudahan yang ada lemak tak tepu ke dalam diet anda seperti mackerel, salmon, walnut, avokado, badam, ikan bilis, dan sejuk ditekan minyak zaitun dara tambahan.

Tumbuhan perubatan Orthomolekul termasuk vitex, cohosh hitam, secretagogues, ekstrak ceri tart, lemon balsem, astragulus, ashwaganda, kunyit, berketayap, lobelia, Schisandra, Kava, Gotu Kola, rumpai kambing horny, dan valerian. Orthomolekul Perubatan boleh menggunakan progesteron, Pregnenolone, GABA, DHEA, CoQ10, Ubiquinol, DHA, melatonin, B Vitamin, sublingual methylcobalamin B12, PS, choline, omega 3 dan 6 lemak asid, chorella, organik tablet rumput gandum, barli organik kapsul rumput , enzim penghadaman Jerman, dan probiotik. Idea-idea besar lain termasuk hormon bio-serupa dan ekstrak kelenjar haiwan. Kombinasi produk-produk ini perlu diuji secara peribadi dapat untuk setiap orang untuk tiba di protokol peribadi yang betul bagi anti-penuaan dan ia perlu dinilai pada enam bulan. Amino asid terapi untuk memanjangkan hayat sel dan meningkatkan belia termasuk Aceyl L cartitine, carnosine, theanine dan NAC. Strategi anti-penuaan tidak adalah murah dan kebanyakan orang tidak mampu untuk melaksanakan semua cadangan. Banyak cadangan adalah berpatutan bagi kebanyakan orang.

Whey protein, beri biru, ceri, raspberi, beri acai, delima, noni, boysenberries, beri hitam, plum, bayam, sayur, bawang putih, minyak dara zaitun, minyak walnut, susu badam, mentega badam, kelapa segar, salmon, ikan kod, brussel pucuk, kale, lada loceng merah dan oren, tomato roma, tomato pusaka, ubi keledek, walnut, badam, dan biji labu yang indah makanan anti-penuaan yang perlu dimasukkan ke dalam diet anda setiap hari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar