Senin, 09 November 2015

Mengapa Minuman Aloe?

Mengapa Minuman Aloe?

Jadi, ya, mengapa minum Aloe? Saya tahu tiada siapa yang minum kerana mereka suka rasanya! Anda benar-benar tidak boleh bandingkan dengan Champagne - atau walaupun dengan Chardonnay. Ia tidak membuat anda menjilat bibir anda dan ingin untuk isi semula serta-merta.

Walaupun begitu, berjuta-juta orang di seluruh dunia meminumnya setiap hari. Mengapa ini?

Saya mula meminumnya kerana anjing saya lakukan. Sam telah diberitahu ia mungkin membantu anggota badan kaku itu. Saya perhatikan selepas kira-kira dua minggu bahawa ia telah membantu. Atau, jika ia tidak (saya amat ragu-ragu ketika itu) ada yang tidak, kerana tiba-tiba dia telah berkelakuan seperti anjing daripada satu artritis yang berumur lapan tahun.

Apa yang berlaku? Dan yang telah memberitahu Sam bahawa minuman Aloe Vera mungkin membantu dia? Sebenarnya, ia adalah anak perempuan saya - yang pernah diberi tab kuning barangan dan diberitahu kandungan mungkin membantu beliau Sindrom Usus Mudah Rengsa itu.

Arthritis, IBS - kepada pengetahuan saya syarat-syarat ini tidak berkaitan tetapi tidak dapat dinafikan kedua-dua anjing saya dan anak perempuan saya seolah-olah mendapat manfaat daripada minum Aloe Vera Gel.

Rupa-rupanya daripada penyelidikan berikutnya saya bahawa Aloe Vera mempunyai ciri-ciri anti-radang dan tahan sakit semula jadi.

Ia juga sebagai sumber mineral (termasuk kalsium, natrium, kalium, besi, kromium, magnesium, mangan, tembaga dan zink) - dan vitamin (walaupun mengesan unsur-unsur vitamin B12 yang jarang terdapat dalam tumbuh-tumbuhan), seperti vitamin A , vitamin C, vitamin E dan asid folik.

Wow, sekarang saya telah mula berminat!

Saya belajar seterusnya (dari seorang doktor yang terkenal, tidak kurang) bahawa Aloe Vera Gel dalam penggantian tab kuning yang kini telah menjadi lekapan kekal di dalam peti sejuk saya adalah tonik umum untuk kesihatan yang baik.

Jadi dengan meminumnya, dengan semua bahan-bahan yang penting (sering kini kekurangan makanan), badan boleh berfungsi pada 100%, memberikan peminum rasa indah kesejahteraan.

Dengan memulakan minum juga, saya tidak lama lagi mendapati bahawa ini adalah benar - dan memandang ke dalam orang-orang 'bahan-bahan penting'. Ini termasuk sembilan belas dua puluh asid amino yang diperlukan oleh tubuh manusia, serta tujuh daripada lapan orang-orang yang penting yang tidak boleh dibuat.

Melalui minuman tertentu Aloe Vera Gel, badan mampu untuk mendapatkan cukup asid amino, mineral dan vitamin untuk membolehkan sistem enzim kompleks untuk bekerja dengan sangat baik. Oleh itu perasaan yang indah kesejahteraan - disokong oleh rangkaian lidah yang panjang gula atau polisakarida yang mempunyai keupayaan untuk dapat membantu kita mempertahankan daripada serangan pelbagai virus, dari selesema biasa kepada jenis kemalangan-kemalangan ganas!

Mengapa minum aloe? Ia tidak mungkin rasa seperti Champagne (yang boleh pasti juga memberikan rasa besar kesejahteraan) tetapi adakah anda bersetuju bahawa ia mencapai bahagian kami orang-orang buih tidak boleh mencapai?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar