Senin, 09 November 2015

Chakra dan Tenaga Streams

Chakra dan Tenaga Streams

Chakra merujuk kepada pusat-pusat tenaga yang berkaitan dengan sistem saraf. Setiap chakra dalam badan mempunyai getaran tertentu yang berkaitan dengan salah satu warna spektrum. Chakra ini mengambil tenaga warna dari aura yang sampul surat badan. Warna-warna yang lain ditugaskan untuk pusat-pusat tenaga masing-masing, yang terletak dalam tulang belakang.

Tujuh chakra membentuk badan, bertindak sebagai pengurus yang penting dalam tenaga yang masuk dan keluar dari tubuh. Walaupun chakra tidak dapat dilihat secara fizikal dalam badan, mereka yang berkaitan dengan bidang tenaga yang mengelilingi badan. Untuk membantu dalam membuat tenaga chakra seimbang, Barang Kemas Chakra dan Chakra Light penangkap telah diwujudkan.

Chakra tenaga kepada tubuh fizikal dan yang berkaitan dengan interaksi minda dan badan. Pusat-pusat tenaga dianggap sebagai lokus bagi Vedas atau kehidupan tenaga yang mengalir di sepanjang Nadis atau laluan.

Suatu aliran tenaga memasuki badan dalam chakra. Aliran tenaga yang sama menyerap masuk ke dalam alam semesta, dewa-dewa, dan "badan halus." The Nadis, yang diwakili sebagai urat, saraf, dan tiub dalam tradisi India, menghubungkan chakra yang berbeza. Terdapat bilangan tak terhingga chakra. Saluran yang berkaitan dengan harmoni ilahi supaya berikut boleh dibuat: warna, geometri, elemen, dan aliran tenaga, antara lain.

Apabila dua orang yang terlibat dalam seks, lampu dari chakra seks mereka digabungkan. Kemudian gelombang cahaya ungu membuat angka, yang kecantikan bergantung kepada jenis dan intensiti cinta antara kedua-dua rakan kongsi. Jika dua orang benar-benar suka antara satu sama lain, mereka membuat aura yang hebat di sekeliling mereka semasa mereka melakukan hubungan seks. Aura adalah setanding dengan hutan ungu pokok dongeng dengan daun dan bunga yang membentuk lengkok di atas kedua-dua rakan kongsi. Ini mewujudkan getaran yang kuat yang membakar karmas negatif. Hanya mencintai seseorang dan menunjukkan kasih sayang ini melalui hubungan seks yang memuaskan boleh membangunkan sesiapa secara peribadi dan rohani.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar