Senin, 09 November 2015

Bagaimana Memulakan Hak Hari Anda

Bagaimana Memulakan Hak Hari Anda

Anda mungkin notis ini tetapi terdapat beberapa hari yang kami rasa teruja dan sebagai hari seterusnya, anda merasa tenaga anda perlahan-lahan merosot. Anda mula berasa merosot petang yang membuat ia lebih sukar untuk bekerja apabila anda menekan untuk tarikh akhir. Ambil masa off untuk membaca berikut untuk melihat apa yang anda boleh lakukan untuk membuat perkara yang lebih baik bagi kamu di tempat kerja.

Jadi, perkara yang pertama yang kita lakukan adalah untuk merebut secawan kopi apabila kita berasa kemerosotan petang, bukan? Tetapi, yang mungkin tidak nasihat yang terbaik yang anda boleh mendapatkan. Semuanya bermula pada gaya hidup anda maka diet anda. Perlu ada beberapa bentuk pengubahsuaian untuk membantu anda mengelakkan merosot petang.

Cuba untuk mencari cara-cara untuk membantu anda mendapatkan tidur 8 jam. Terdapat cara-cara tertentu untuk membantu anda tidur lebih baik seperti susu panas atau mandi panas sebelum tidur. Cuba mereka dan anda akan melihat perbezaan yang besar hari selepas.

Kemungkinan besar sebab mengapa anda tidak boleh mendapatkan tidur yang cukup adalah bahawa anda ketagih kopi dan barangan berkafein lain. Elakkan minum mereka selepas tiga petang.

Buah-buahan dan sayur-sayuran adalah cara yang baik untuk membantu anda mengekalkan tenaga anda untuk sepanjang hari. Munch pada epal pada waktu pagi dan bukannya secawan kopi dan semasa anda bekerja, mempunyai kantung kacang di bawah meja anda untuk membantu kerja otak anda lebih cepat.

Aktiviti fizikal tidak boleh diabaikan apabila anda berada di dalam pejabat. Jika anda mempunyai masa, melakukan beberapa mengangkat dan beberapa pushups untuk membantu anda put up hari anda di tempat kerja. Melakukan aktiviti fizikal menghantar tergesa-gesa dalam darah untuk membuat otak anda ia berjaga.

Dapatkan perubahan pandangan atau berbual dengan seorang teman pejabat untuk membantu memulihkan semula deria anda. Ketawa atau perbualan ringkas dengan teman pejabat anda boleh membantu memecahkan rutin anda. Kehilangan beberapa fokus boleh menjadi baik untuk anda kadang-kadang.

Jika anda masih mempunyai merosot petang apabila anda telah melakukan segala-galanya dalam senarai itu, mungkin terdapat beberapa masalah kesihatan yang tersembunyi yang anda perlu untuk menjaga terlebih dahulu sebelum anda boleh mendapatkan semula tahap tenaga biasa anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar