Senin, 09 November 2015

An Cleanse herba dan Mengurangkan Paras Kolesterol tinggi anda - Apakah kaitan?

An Cleanse herba dan Mengurangkan Paras Kolesterol tinggi anda - Apakah kaitan?

Boleh Kolesterol tinggi dikawal Naturally?

Adakah doktor anda memberitahu anda berita ditakuti ...? Anda mempunyai kolesterol tinggi. Atau, adakah anda takut anda mempunyai atau akan mempunyai kolesterol tinggi? Pertama, sebelum anda melakukan apa-apa, anda perlu untuk mendidik diri anda sedikit tentang apa yang mereka kata-kata yang amat ditakuti maksudkan.

Terdapat tiga faktor untuk melihat apabila membincangkan kolesterol tinggi:

• LDL - lipoprotein berketumpatan rendah - yang dikenali sebagai kolesterol tidak baik. Ia berkumpul pada dinding arteri dan merupakan sebahagian daripada plak yang terdapat dalam arteri tersumbat.

• HDL- lipoprotein berketumpatan tinggi - yang dikenali sebagai kolesterol baik. Ia mengumpul kolesterol daripada dinding arteri dan membantu menjaga saluran darah yang bersih.

• Trigliserida - A lemak yang terdapat dalam badan melalui aliran darah dan badan tisu dan dijumpai di dalam makanan kita.

Kebanyakan orang berfikir "arteri tersumbat" apabila mereka fikir kolesterol tinggi, tetapi ini tidak selalunya kes itu. Terdapat beberapa kes-kes perubatan di mana kolesterol pesakit telah dikadarkan sangat tinggi, tetapi arteri beliau adalah jelas. Sekali lagi, terdapat beberapa kes di mana kolesterol telah dikadarkan biasa untuk rendah dan arteri paten itu telah tersumbat dengan plak.

Kita perlu ingat bahawa badan kita membuat kolesterol. Kami PERLU sejumlah kolesterol. Tidak semua kolesterol tidak baik.

Beberapa kajian telah menunjukkan bahawa kolesterol tinggi adalah lebih rated. Saya mesti bersetuju. Apabila doktor kami menyatakan bahawa kolesterol kami semakin meningkat, mereka, kebanyakan masa, ingin melompat terus ke menetapkan merendahkan kolesterol ubat-ubatan. Yang mungkin tidak sentiasa diperlukan.

Sebaliknya adalah benar. Banyak kali, kita boleh mengawal paras kolesterol kami dengan melengkapkan membersihkan badan sekurang-kurangnya dua kali setahun, mengambil makanan tambahan semula jadi, dan mengawal diet kita.

Bagaimana Adakah Kolesterol Pembersih Badan Bantuan Kawalan Tinggi?

Dalam masyarakat kita hari ini, badan kita sentiasa terdedah kepada toksin yang tidak terkira dari persekitaran kita. Makanan yang kita makan, air yang kita minum, produk penjagaan diri kita gunakan, plastik yang kami simpan makanan kita, udara yang kita sedut, senarai seterusnya dan seterusnya. Badan kita telah menjadi lemah kepada titik bahawa kita tidak berfungsi dengan cara yang Tuhan telah tentukan.

Melengkapkan membersihkan badan herba adalah penting untuk menghapuskan membantu pembangunan toksin dari badan anda. Toksin dalam badan, usus, kolon, hati, buah pinggang, dan organ-organ lain, boleh menyebabkan banyak, banyak masalah. Bahan toksin ini menyebabkan badan anda untuk memecahkan dan menjadi lemah. Kawasan yang lemah ini kemudian diserang oleh penyakit dan gangguan lain.

Aku akan memberikan contoh jalan ini kepada kemusnahan bekerja kadang-kadang. Kajian perubatan menunjukkan bahawa lemak dan plak terkumpul di dalam arteri kita adalah disebabkan sebahagiannya oleh pemakanan yang tidak sihat dan kekurangan vitamin B kompleks dan C. Apabila badan anda lemah (Anda mungkin tidak sedar bahawa badan anda adalah lemah) dan penuh dengan toksin, penyerapan yang betul vitamin dan mineral tidak selalu mungkin. Anda mungkin tidak mendapat cukup vitamin B dan C kompleks kerana kekurangan ini penyerapan.

An membersihkan herba adalah tempat yang hebat untuk memulakan untuk mendapatkan kembali kesihatan anda di landasan yang betul ke arah yang betul. A membersihkan badan tidak boleh menjadi jawapan yang lengkap, tetapi ia adalah yang paling mungkin di mana anda harus bermula untuk menyingkirkan bahan-bahan toksik dan membantu badan anda mula penyerapan vitamin ini lagi. Kenapa Kita Perlu Ambil Tambahan Asli? Makanan tambahan semula jadi akan membantu badan anda dalam penyembuhan sendiri.

Makanan tambahan kesihatan semulajadi memulihkan dalam badan kita apa makanan dan persekitaran kita tinggalkan. Badan kita telah dibuat untuk menggunakan mineral dan nutrien yang makanan kita berikan. Walau bagaimanapun, hari ini kita telah memusnahkan bekalan makanan dan alam sekitar dengan racun perosak, bahan kimia dan bahan cemar berbahaya yang lain. Makanan tambahan semula jadi yang hampir penting untuk kesihatan optimum hari ini sebagai penyerapan mereka adalah perlu untuk membantu menjaga tubuh kita berjalan dengan cara yang Tuhan telah tentukan.

Kolesterol tinggi kadang-kadang boleh dikawal dengan mendapatkan beberapa vitamin dan mineral yang badan anda tidak menyerap.

Setiap orang, sama ada sihat atau tidak, mungkin perlu menambah diet mereka dengan vitamin B dan C serta mana-mana vitamin dan mineral lain yang kita tidak mendapat dari makanan kita.

Bagaimana Saya Boleh Kawal Diet Saya?

Doktor anda selalunya akan memberikan anda satu diet untuk mengikuti apabila anda mempunyai kolesterol tinggi. Anda harus mengikutinya. Makan segar, buah-buahan dan sayur-sayuran, dan menjauhkan diri dari makanan yang diproses. Ikut diet detox untuk membantu mendapatkan badan anda menyeimbangkan tahap alkali badan dan mengekalkan ph yang sihat.

Apa Adakah Dadah Kolesterol tinggi Melakukan Untuk Badan Saya?

Ubat kolesterol yang doktor begitu bersedia untuk memberi kita boleh mewujudkan keadaan perubatan yang lebih teruk daripada yang mereka melayan. Antara kesan-kesan sampingan ubat-ubatan ini adalah:

• Kehilangan ingatan

• Sakit otot dan kesakitan

• Rasa kebas di kaki

• Kesemutan

• masalah gula darah

• Bengkak pergelangan kaki

• Kerosakan hati

Ini hanya beberapa masalah yang disebabkan oleh ubat-ubatan yang ditetapkan oleh doktor agama setiap hari. Terdapat banyak orang-orang yang sakit tenat, dan dalam banyak kes, ubat-ubatan yang menyumbang kepada masalah kesihatan mereka.

Kita mesti menjaga kesihatan kita. Kami pasti perlu doktor, tetapi kita memerlukan mereka untuk mula cuba untuk mencari punca masalah kesihatan kita, bukan hanya melayan satu gejala dengan dadah. Lagipun, ubat-ubatan ini tersumbat hati anda dengan toksin. Bahan toksin yang boleh membuat anda sicker dan sicker dan lemah.

Di mana harus saya bermula?

1. Lengkapkan membersihkan herba. Komited untuk melakukan membersihkan badan ini seperti yang disyorkan untuk memulakan mengeluarkan toksin ditakuti dari badan anda hari ini.

2. Lengkapkan penilaian kesihatan untuk mengetahui apa vitamin dan mineral yang badan anda perlukan. Mula mengambil makanan tambahan untuk membantu membina badan anda dengan jumlah pemakanan.

3. Mengawal pengambilan makanan anda dengan mengikuti diet detox yang akan membantu mengimbangi ph anda dan makan sihat untuk jantung anda. Mulakan dengan membersihkan pantri apa-apa makanan yang diproses. Menyimpan dengan buah-buahan segar dan sayur-sayuran.

Walaupun kolesterol tinggi adalah satu keadaan yang sangat menakutkan dan tidak boleh dipandang ringan, ubat-ubatan bukan satu-satunya pilihan. Dengan mengambil menjaga badan anda dengan pembersihan (Badan Cleanse) dan membina badan anda dengan jumlah pemakanan (Tambahan dan diet), anda sering boleh mengawal beberapa masalah kesihatan yang paling melemahkan badan anda menghadapi.

** Sila ambil perhatian ... Anda harus sentiasa berunding dengan doktor anda sebelum anda berhenti mengambil sebarang ubat-ubatan dan sebelum memulakan apa-apa rejimen kesihatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar