Senin, 09 November 2015

Bagaimana Jika Penjagaan Kesihatan Telah syarat untuk Kesihatan Anda Daripada untuk Keuntungan seseorang?

Bagaimana Jika Penjagaan Kesihatan Telah syarat untuk Kesihatan Anda Daripada untuk Keuntungan seseorang?

Biasanya jika anda mempunyai sakit, sakit, batuk atau gejala lain yang anda eter pergi ke farmasi dan cuba untuk dipadankan berbanding produk kaunter untuk gejala anda atau anda pergi ke doktor penjagaan utama anda. Penjagaan doktor utama pada dasarnya tidak cuba yang sama untuk perlawanan gejala anda untuk produk. Dia boleh menjalankan ujian darah untuk merapatkan ke bawah. Tetapi ia semua berdasarkan keuntungan.

Bagaimana jika anda pergi ke pembekal penjagaan kesihatan yang pertama dos analisis apakah punca utama gejala dan apa yang ada cara yang paling mudah untuk menghapuskan puncanya?

Itulah kaedah apa yang sedang dipanggil Penjagaan Kesihatan Alternatif. Ia adalah berdasarkan kepada menyediakan perkhidmatan kepakaran. Pakar-pakar ini biasanya akan merujuk anda kepada pakar lain jika gejala atau analisis menunjukkan bahawa masalah anda tidak dalam bidang kuasa mereka amalan. Matlamat mereka adalah untuk menyediakan satu perkhidmatan yang memberikan anda kesihatan yang terbaik.

Sistem Penjagaan Utama direka untuk membuat keuntungan untuk pelabur dalam syarikat-syarikat insurans, syarikat-syarikat farmaseutikal, hospital, doktor dan pembekal mereka. Motif keuntungan memerlukan mereka untuk menjual produk atau perkhidmatan selama dan sebanyak mungkin. Sama ada mereka menghapuskan punca gejala atau hanya menutupinya dos tidak kira kepada sistem. Selalu ada nombor yang amat menggalakkan daripada pelanggan baru yang datang di pintu kerana sistem makanan dan sistem lain sentiasa menghakis kesihatan kita.

Jika anda tidak berpuas hati dengan kenaikan kos penjagaan kesihatan dan hasil kesihatan yang kurang baik sistem Penjagaan Utama: Pertimbangkan sistem Kesihatan Alternatif. Meminta Pelan Simpanan Kesihatan atau meminta insurans yang membolehkan anda untuk pergi ke pembekal Penjagaan Kesihatan Alternatif pertama. Mereka boleh memberitahu anda mereka tidak mempunyai apa-apa rancangan tetapi terus bertanya mereka akan pergi di mana permintaan itu. Pertimbangkan pasar raya, Mereka kini mempunyai bahagian makanan organik dan kesihatan kerana anda dituntut atau lain anda pergi ke kedai makanan kesihatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar